• O nas
  • Deklaracja dostępności
  • Dyrekcja i Rada SWFiS
  • Pracownicy
  • Dydaktyka
    • Oferta zajęć w roku akademickim 2024/2025
    • Kształcenie w roku akademickim 2024/2025
    • Warunki zaliczenia zajęć WF i PSW w roku akademickim 2024/2025
    • Aktualne zarządzenia i komunikaty
  • Konsultacje
  • System Zapewnienia Jakości Kształcenia
  • Regulaminy i przepisy BHP
    • przepisy BHP
    • regulamin ACS
    • regulaminy sal ACS
    • działania w celu zapewnienia bezpieczeństwa na zajęciach
  • Kontakt
  • » przepisy BHP
  • » regulamin ACS
  • » regulaminy sal ACS
  • » działania w celu zapewnienia bezpieczeństwa na zajęciach
Wersja dla niedowidzacych
A A A

Regulaminy i przepisy BHP » regulamin ACS

Regulamin Akademickiego Centrum Sportowego


1. Regulamin ACS dotyczy całego obiektu, w skład którego wchodzą:


• wielodyscyplinarna hala sportowa
• sala do tenisa stołowego z widownią
• sala do ćwiczeń siłowych
• sala do ćwiczeń muzyczno-ruchowych - fitnessu
• zaplecze do odnowy biologicznej
• sala konferencyjna w części hotelowej
• pomieszczenia administracyjne, socjalne, gospodarcze i magazynowe

 

2. Dysponentem pomieszczeń w Akademickim Centrum Sportowym jest Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z wyłączeniem pomieszczeń Administratora obiektu i pracowników obsługi oraz pomieszczenia użyczonego Klubowi Uczelnianemu AZS UJD.


3. Osobą odpowiedzialną za wykorzystanie pomieszczeń ACS jest Dyrektor Studium Wychowania Fizycznego i Sportu.


4. Za prawidłową obsługę techniczną i porządkową pomieszczeń oraz ochronę mienia odpowiedzialny jest Administrator obiektu.


5. Z pomieszczeń w ACS można korzystać w czasie określonym harmonogramem pracy, planem zajęć i terminarzem imprez sportowych na obiekcie.


6. Grupy i osoby indywidualne przebywające w obiekcie muszą dostosować się do zaleceń kierownictwa i obsługi oraz Regulaminów poszczególnych pomieszczeń ACS.


7. Wszystkich przebywających na terenie obiektu obowiązuje:

  • przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.
  • zachowanie porządku i czystości
  • zakaz wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych i materiałów grożących pożarem
  • bezwzględne dostosowanie się do komunikatów o zagrożeniach a w razie zauważonych niebezpieczeństw powiadomienie odpowiednich służb porządkowo-pracowniczych
  • zgłaszanie zaistniałych wypadków i urazów prowadzącym zajęcia lub obsłudze obiektu
  • całkowity zakaz palenia papierosów i spożywania napojów alkoholowych oraz stosowania środków odurzających jak również przebywania pod ich wpływem
  • posiadanie odpowiedniego stroju i obuwia w trakcie zajęć sportowych
  • korzystanie ze sprzętu i urządzeń zgodnie z ich przeznaczeniem
  • odpowiednie przemieszczanie i poruszanie się nie zagrażające bezpieczeństwu i nie narażające obiektu na niszczenie.


8. Za uszkodzenia i zniszczenie sprzętu lub urządzeń wyposażenia obiektu uczestnicy zajęć, imprez i zawodów sportowych ponoszą odpowiedzialność materialną.


9. W czasie imprez i zawodów sportowych organizator zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom oraz do przestrzegania Regulaminu ACS.


10. Rzeczy i przedmioty wartościowe uczennicy zajęć w obiekcie mogą przechowywać w recepcji w przeznaczonych do tego zamykanych szafkach.


11. Kierownictwo i obsługa ACS nie bierze odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatniach.


12. W razie stwierdzenia uchybień w korzystaniu z pomieszczeń kierownictwo ACS może zakazać uczestnikom zajęć lub imprez sportowych przebywania na obiekcie.


13. Osoby naruszające porządek publiczny lub przepisy niniejszego Regulaminu będą usuwane z obiektu niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania w sprawach o wykroczenia.


14. Kierownictwo i obsługa ACS sprawuje nadzór nad przestrzeganiem niniejszego Regulaminu, wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu zobowiązane są do podporządkowania się ich nakazom.


15. W sprawach skarg, wniosków i zażaleń należy zwracać się do Dyrektora Studium Wychowania Fizycznego i Sportu lub Administratora obiektu.


« wstecz
| O nas | Deklaracja dostępności | Dyrekcja i Rada SWFiS | Pracownicy | Dydaktyka | Konsultacje | System Zapewnienia Jakości Kształcenia | Regulaminy i przepisy BHP | Kontakt

Valid XHTML 1.0 Strict